
Su Kesintisi Yapılacak
Denizli Belediyesi, Dev Alt Yapı Projesi kapsamında Devlet Hastanesi su deposu bağlantısı yapılacağından 02 Eylül 2010/Perşembe günü bazı mahallelerde su kesintisi uygulayacak.
01.09.2010
Ekonomik ömrünü dolduran ve 1954’lü yıllardan bugüne kullanılan asbestli içme suyu boruları söz konusu tarihten itibaren 7 mahalle ve 1 caddede daha tarihe karışacak.
2 Eylül 2010/Perşembe günü saat:05:00 ile 24:00 arası su kesintisi yapılacak mahalleler şöyle:
Sümer, 3. Sanayi Sitesi, Dokuzkavaklar, Anafartalar, Deliktaş, Zafer ve Sevindik mahalleleri ile ve İzmir Asfaltı
Bağlantının daha erken yapılması durumunda su daha erken verilebilecek. Bu arada, su verilirken basınçta azalma görülebilecek.
.